RVN: Europese bezoekers ontdekken Amerikaโฆ en schrikken zich rot ๐ค
Met het WK in de VS stromen de filmpjes binnen van Europese bezoekers:
โDe mensen zijn hier zรณ vriendelijk!โ
โIedereen praat met je, lacht naar je, helpt je.โ
โDit is totaal niet wat ik verwacht had.โ
โDe media hebben ons jarenlang voorgelogen.โ
Nederlanders, Duitsers, Fransen, Scandinaviรซrs โ ze zijn oprecht verbaasd. Sommigen bijna beschaamd.
De grote leugen kraakt.
Jarenlang werd Amerika in Europese media en politiek neergezet als:
Een racistisch, fascistisch, wapen-gevaarlijk land
Vol domme, dikke, onverdraagzame mensen
Een cultureel en moreel woestijn
En nu blijkt bij persoonlijke ervaring dat het tegenovergestelde vaak waar is: vriendelijke mensen, enorme energie, kansen en een land dat nog steeds draait op vrijheid in plaats van bureaucratie en schuldgevoel.
Dit is geen toeval.
Het anti-Amerikaanse haat in Europa is geen kritiek.
Het is een ideologisch wapen.
Het dient om het eigen falende Europese model (massamigratie, hoge belastingen, verlies van identiteit, verval) goed te praten.
OIM-uitweg
De beste ontmaskering van een narratief is directe realiteit.
Ga zelf kijken.
Praat met mensen.
Vergelijk wat je ziet met wat je 15 jaar lang is wijsgemaakt.
Veel Europeanen komen terug met dezelfde conclusie:
Amerika is niet perfect โ maar het is nog steeds vrijer, dynamischer en eerlijker dan het vergiftigde beeld dat wij hier voorgeschoteld krijgen.
Vraag aan jou
Heb jij zelf al eens in Amerika geweest en dezelfde verbazing ervaren?
Of ken je mensen die na jaren indoctrinatie compleet verrast waren door de realiteit?
Het narratief brokkelt af.
De filmpjes van gewone Europeanen zijn het levende bewijs.
Deze post is 100% authentiek en verifieerbaar via:
https://openinternetmanifest.org/nl/hash-verifier
### RVN: Europese bezoekers ontdekken Amerikaโฆ en schrikken zich rot ๐ค
Met het WK in de VS stromen de filmpjes binnen van Europese bezoekers:
- โDe mensen zijn hier zรณ vriendelijk!โ
- โIedereen praat met je, lacht naar je, helpt je.โ
- โDit is totaal niet wat ik verwacht had.โ
- โDe media hebben ons jarenlang voorgelogen.โ
Nederlanders, Duitsers, Fransen, Scandinaviรซrs โ ze zijn oprecht verbaasd. Sommigen bijna beschaamd.
**De grote leugen kraakt.**
Jarenlang werd Amerika in Europese media en politiek neergezet als:
- Een racistisch, fascistisch, wapen-gevaarlijk land
- Vol domme, dikke, onverdraagzame mensen
- Een cultureel en moreel woestijn
En nu blijkt bij persoonlijke ervaring dat het tegenovergestelde vaak waar is: vriendelijke mensen, enorme energie, kansen en een land dat nog steeds draait op vrijheid in plaats van bureaucratie en schuldgevoel.
**Dit is geen toeval.**
Het anti-Amerikaanse haat in Europa is geen kritiek.
Het is een ideologisch wapen.
Het dient om het eigen falende Europese model (massamigratie, hoge belastingen, verlies van identiteit, verval) goed te praten.
**OIM-uitweg**
De beste ontmaskering van een narratief is directe realiteit.
Ga zelf kijken.
Praat met mensen.
Vergelijk wat je ziet met wat je 15 jaar lang is wijsgemaakt.
Veel Europeanen komen terug met dezelfde conclusie:
Amerika is niet perfect โ maar het is nog steeds vrijer, dynamischer en eerlijker dan het vergiftigde beeld dat wij hier voorgeschoteld krijgen.
**Vraag aan jou**
Heb jij zelf al eens in Amerika geweest en dezelfde verbazing ervaren?
Of ken je mensen die na jaren indoctrinatie compleet verrast waren door de realiteit?
Het narratief brokkelt af.
De filmpjes van gewone Europeanen zijn het levende bewijs.
#Amerika #AntiAmerikaans #EuropeseLeugen #RealiteitVsNarratief #RVN #OpenInternetManifest
https://openinternetmanifest.org
Deze post is 100% authentiek en verifieerbaar via:
https://openinternetmanifest.org/nl/hash-verifier
Deel dit bericht
Korte versie: Teaser voor X Raw Markdown: Exacte originele tekst (voor verifier) Unicode: Mooie opmaak voor Facebook / andere platforms
Reacties
Wil je reageren? Log in met GitHub.
Lezen kan altijd, ook zonder account.
๐ธ Ondersteun het Open Internet Manifest โค๏ธ
Dit manifest blijft alleen bestaan dankzij jullie donaties.
Elke satoshi of monero helpt enorm (servers, domeinen, ontwikkeling).
Reacties
Wil je reageren? Log in met GitHub.
Lezen kan altijd, ook zonder account.